پرفروشترین لوازم جانبی موبایل - موبایل ست

پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل که هر مغازه‌ای باید داشته باشد

 بنا به درخواستها و نیاز همکاران عزیز در مورد لیست پرفروشترین لوازم جانبی که از ما خواستن. منم این سری از مقالات کاربردی و تجربی موبایل قصد دارم لیستی از پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل و اقلام موجود در مغازه رو خدمت همکاران بگم. تو ویدئو توضیحات رو دادم ولی اگه میخوایید اطلاعات بیشتر کسب کنید حتما متن بعد از ویدئو رو هم بخونید.

لطفا بعد از دیدن ویدئو نظرات خودتون رو برام کامنت کنید . سپاس فراوان

مقدمه پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل

بعنوان مقدمه باید بگم که لیست قطعی و حتمی که بشه بعنوان پرفروشترینها معرفی کرد نمیشه گفت اما با توجه به خرید و نیاز مشتری بر اساس زمان و گوشیهای موجود و لوازم داخل جعبه و کارتن که خود شرکت میذاره میشه حدس‌هایی زد البته که تجریه‌ی فروش حالا چه فروش فیزیکی و چه فروش آنلاین تو این زمینه حرف اول رو میزنه . که خوشبختانه تجربه هر دو مورد رو دارم. 😅

تجربه به من میگه که چند قلم هستن که باید حتما داخل مغازه باشن چون پرفروش هستن و میتونه استارت مغازه رو برای شما خوب بزنه. موارد اصلی شارژر ، هندزفری، کابل، گلس، قاب و هر آنچه که خودتون طول روز ازش استفاده میکنید. اما این 5 قلم اصلی هستن و قلمهای دیگه به نوعی در رده‌های بعدی قرار میگیرن.

جدول پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل

ردیفلوازم جانبیبازه حاشیه سودمزیت/معایب
1گلس گوشی100 الی 300 درصدفروش بالا قیمت پایین
2هندزفری70 الی 200 درصدفروش بالا قیمت متوسط
3شارژر60 الی 250 درصدسود بالا خرابی در غیر اورجینال
4قاب50 الی 120 درصدحاشیه سود معقول فروش بالا نیاز به خرید تخصصی
5رابط ها200 الی 500 درصدفروش بالا قیمت خیلی پایین
6محافظ لنز100 الی 300 درصدفروش بالا قیمت پایین

پرسودترین لوازم جانبی موبایل

اگه بخوام از جدول بالا پرسودترین رو انتخاب کنم قطعا اونی رو انتخاب میکنم که اگه یه دونه ازش بفروشم سود قابل توجهی بهم میده. مثلا شما روزانه اگه ده تا او تی جی هم بفروشی بازم پولی نمیشه با اینکه حاشیه سودش خوبه اما اگه روزی دوتا شارژر و دوتا قاب بفروشید چون قیمتها بالاست سود حاصله قابل توجه هست. یعنی برای فروش تعداد 4 تا کالا زحمت کمتری باید بکشید اما برای فروش کالا با قیمت پایینتر باید خیلی بیشتر زحمت بکشید که سودتون قابل توجه بشه. مثلا باید ده تا گلس بفروشید تا سودتون برسه به 400و500 تومن اما یه دونه ساعت یا ایرپاد یا دوتا شارژر بفروشی این سود کسب شده.

من خودم اگه بخوام تک محصول بشم و فقط یک محصول بفروشم از لیست پرفروشترین لوازم جانبی به این ترتیب انتخاب میکنم اول شارژر رو برمیدارم بعد قاب و بعد ایرپاد و بعد ساعت.

محافظ صفحه نمایش یا همون گلس پرفروشترین لوازم جانبی موبایل

مهمترین و اولین قلم پرفروش گلس یا همون محافظ صفحه نمایش هست. چرا که یکی از موارد محافظتی و یکی از مهمترین بخشها و آسیب پذیر ترین بخشهای یک گوشی رو محافظت میکنه. ولی همینجوری هم نمیشه هر نوع گلسی رو عمده خرید و داخل مغازه گذاشت باید انواعشو بدونی و تفاوتهاشم بدونی چرا که باید بعنوان یک مشاور به مشتریت خدمات بدی و کاملا تو خریدش راهنماییش کنی.

اگه بخوام کلی بهتون بگم گلس یا همون محافظ صفحه نمایش بنا به جنسش به چند دسته تقسیم میشه که پرفروشترینهاش گلس سرامیکی بعد گلس شیشه‌ای فول هست.

هندزفری و عضو لاینفک گوشی موبایل

هرچه بیشتر انسان غرق در گوشی و فضای مجازی میشه اهمیت وجود هندزفری و هدفون بیشتر میشه بر این اساس قطعا یکی از پر فروشترینها همین هندزفری هست . الان هندزفری باسیم بیشتر فروش داره و دیری نمیگذره که هندزفری بیسیم هم به همون اندازه فروش خواهد داشت.

یکی از موارد پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل که اگه از مدلهای با کیفتش خرید کنید و تعداد بالا ازش خرید کنید و هیچوقت پشیمون نخواهید شد قطعا همین هندزفری هست. یکی از لوازم کاربردی که تاریخ مصرف هم نداره و میتونید با خیال راحت به تعداد بالا داخل مغازه موجودش کنید.

کابل شارژ مقام سوم در پر فروشترین وسیله جانبی

قطعا کابل هم بدلیل اینکه یک وسیله‌ی مصرفی هست جز پرفروشترینهاست. البته بصورت عادی مصرفش بالا هست حالا اگه ذره‌ای شارژر یا سوکت و یا حتی گوشی کاربر هم مشکل داشته باشه این مشکل خواه ناخواه به کابل هم بنا به دلایلی سرایت خواهد کرد. پس انواع کابل رو حتما داشته باشید. خوبی داشتن کابل زیاد اینه که همیشه استفاده میشه و بنجلی نداره مگه اینکه جنس بد و گرون خریده باشید که دیگه اون موقع وجدان خودتون قبول نمیکنه که بفروشیدش.

شارژر و کلگی شارژ

این مورد پیشفرض هر مغازه بود حالا که مدتیه شارژر رو از جعبه‌ی گوشی صفر حذف کردن بازارش به مراتب روز به روز بهتر میشه حالا ممکنه نوعش فرق کنه مثلا از شارژ برقی به شارژ وایرلس تغییر حالت بده اما همچنان شارژر نیازه هر مغازه‌ای هست. شارژ و انواع مختلفش که اورجینال داشته بتشید ازش مطمئنید که دور ریز نداره و هرچندتا که داشته باشید قطعا همه به فروش میرسن. حالا شاید یه خورده دیرتر اما ضرر داخلش نمیکینید.

پرفروشترین شارژر که بین چند مدل مشترک باشه و رو دستت نمونه و خیلی کاربردی باشه. شارژر 25 وات ، شارژر S10 که قبلا بعنوان شارژر فست و 2 آمپر شناخته میشه و بعد از آن شارژر 33 وات شیائومی جز پرفروشترینها هستن.

شارژرها و کلگیها مدلهای مختلفی دارن که باید دقت کنید که برای هر گوشی و هر مدلی شارژر متناسب با اون رو به مشتری پیشنهاد بدید. مثلا برای گوشی غیر فست شارژر فست پیشنهاد ندید یا برای گوشی فست شارژ سوپر فست و الترافست پیشنهاد ندید که هم مشتری ضرر مالی میکنه و هم شما مشتریانتون رو از دست میدید.

قاب و کاور و تیغ دولبه

قاب گوشی بعلت خاصیت محافظتی و بعضا زیبایی دادن بیشتر به گوشی همیشه نیازه اما موردی هست که میتونه خیلی موفقتون کنه یا کلا از این کار زده‌تون کنه. اگه تجربه‌ی کار در مغازه رو دارید و یا فروش قاب رو تجربه دارید لیست مناسب رو تهیه کنید اگه ندارید میتونید ابتدا حتی این مورد رو قلم بگیرید و فعلا به مغازه اضاف نکنید تا دستتون بیاد مدلهای پر فروش و نیاز بازار چیه. اما میتونید با مشاوره گرفتن از ما بهترین لیست رو تهیه با قیمت مناسب خرید عمده قاب گوشی موبایل رو انجام بدید.

یه مورد مهم در مورد قاب هست اینه که قابهای فانتزی خیلی زود مد شده و از مد میفتن پس حواستون باشه . حتما با آگاهی کامل قاب بخرید چرا که اگه قاب بمونه تو مغازه دیگه میمونه. اگه قاب فانتزی خریدید سعی کنید حتما با توجه به پاخور مغازه بگیرید و با سود کمتر بدید که زودتر به فروش برسن و توی مغازه نمونه که از مد بیفته و بشه ضرر.

خرید قاب سیلیکونی

این مدل قاب همیشه پسند هست. همیشه قاب ساده و یک رنگ و مینمال مورد پسند هست . پس از خرید این قاب نترسید. اما مواظب باشید که چه تعداد از چه مدل گوشی ورمیدارید. از گوشی پرفروش کم ورندارید یا اندازه 5 تا و ده تا از گوشیهای پرفروش انتخاب کنید، در پاراگراف بالایی بهتون گفتم مواظب باشید اما توی این مورد میگم خیالتون راحت باشه.

خرید قاب پرفروش

مدلهای پر فروش قاب رو بشناسید تا در هنگام خرید سردرگم نشید. اگه تجربه ندارید سعی کنید مشورت بگیرید و مطالعه کنید خصوصا پستهایی که در موبایل ست هست. اگه تجربه دارید فقط مغرور نشید ( مثل خودم که غرور زدم زمین ) .

محافظ لنز دوربین

با به وجود آمدن گوشیهای چند دوربینه یواش یواش احساس به وجود یک محافظ ویژه جهت لنزها و مراقبت از اونها به وجود اومد و بعدش انواع محافظ لنز دوربین به بازار ارائه شد. مدلهای که هرکدوم ویژگیهای خاص خودشون رو دارن و هرکدوم به نوعی محافظت میکنن از لنزها.

otg و رابطها مثل aux

انوتاع رابطها با توجه به اینکه قیمت خرید عمده کمی دارن اما پرفروش هستن و میتونن سود معقولی بهتون بدن و با توجه به فروش بالاشون سودشون به سود قابل توجه تبدیل میشه و همه جوره میتونید توی مغازه ازشون موجود کنید.

صحبت پایانی

امیدواریم که تونسته باشیم هرچند کم ولی دید درست و مفیدی در مورد پرفروشترین لوازم جانبی موبایل رو بهتون داده باشیم. این مطلب فقط پرفروشهارو خدمتتون بیان کردیم در حالی که برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل باید ده ها مورد دیگه هم برای خرید در نظر بگیرید و داخل مغازه موجود کنید. در پایان درخواست دارم که حتما نظرات خودتون رو برام کامنت بگذارید.

یک دیدگاه برای “پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل که هر مغازه‌ای باید داشته باشد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

  • انواع کابل و رابط
  • aux
  • otg

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!