لیست لوازم جانبی موبایل فروشی

اگه قصد راه اندازی مغازه موبایل و لوازم جانبی رو دارید پس باید بدونید که لیست لوازم جانبی موبایل فروشی دقیقا چیا هستن. اولین قدم در هر کسب و کاری شناختن تجهیزات و لوازم اون کسب و کاره. حالا اگه این کسب و کار موبایل باشه طبیعتا بخاطر ماهیت موبایل و اهمیت روز افزون اون تجهیزات و لوازم جانبی گسترده، شناخت و دونستنش بسیار مهمه. از طرفی باید خاص ترین لوازم جانبی موبایل رو هم بدونید که در بودحه بندی درست عمل کنید.

ابتدا بصورت جدولی و لیستی تمام لوازم جانبی موبایل رو ببینید بعدش خاصترینهارو معرفی میکنیم .

لیست لوازم جانبی برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل

ردیفانواع محافظانواع رابطبرقی جاتگجتها
1محافظ صفحه نمایش ( گلس )انواع کابل میکروانوا شارژرایرپاد
2محافظ صفحه نمایش ساعتانواع کابل تایپ سیانواع فندکیانواع اسپیکر
3محافظ پشت گوشی ( گلس پشت )انواع کابل لایتنینگچراغها و لایتهاساعت هوشمند
4قاب گوشی ( تمام مدلها )aux وotgباتریهاهدفون و هندزفری
5قاب ایرپادکابلهای تبدیلپنکه شارژیانواع هولدر
6کاور ساعتتبدیل میکرو به تایپ سیپنل وایرلسانواع پایه موبایل
7دسته ساعتتمام تبدیلها برای تمام سوکتها استبلایزرها
8محافظ 360 درجهپاپ سوکتها دسته پابجی
9محافظ کابلرم و فلش و حافظه ها  
10محافظ رینگی دوربیندانگلها  
11محافظ دوربینهاب USB  
12   

لیست لوازم جانبی موبایل

این لیست که تقسیم بندی شده به چهار گروه اصلی به این ترتیبه که بدونید در هر بخش چه مدل جانبی قرار میگره. این چهار بخش شامل انواع محافظ ، انواع رابط ، انواع برقی جات و تمام گجتهای جدیدی که جز یک موبایل فروشی مغازه ای دیگه موجود نمیکنه احتمالا. بریم که گروه هارو بصورت مجزا بررسی کنیم.

1 – انواع محافظ

در لیست انواع جانبی اولین موردی که به ذهن میرسه و بودنش به نوعی جز خود گوشی محسوب میشه همین محافظها هستند. از محافظ صفحه نمایش گرفته تا قاب گوشی. هر مدل جانبی که نقش محافظتی داشته باشه و بتونه از گوشیتون در برابر ضربات و سقوطهای احتمالی مواظبت کنه در این گروه قرار میگیره.

2- انواع رابط

اولین نوع رابطها ، کابلهای اتصال کلگی شارژر به خود گوشی هست که با وجود همین رابطها هستند که میتونید گوشی خودتون رو شارژ کنید. یا مدل رابطهای مختلفی مثل تبدیلهای که اوناهم باعث میشن این فرایند بهتر عمل کنه.

رابطها نقش کلیدی و مهمی در تکمیل کارایی یک دیوایس یا یک گوشی رو دارن. به عنوان مثال وقتی از یک AUX استفاده میکنید دارید از این قابلیت پخش صدا روی یک دستگاه پخش قویتر بهره میبرید و این امکان برای شما فراهم میشه که خروجی صدا رو بین گجتهای مختلف جابجا کنید که در اینجا بصورت اختصاصی گوشی بعنوان مرجع اصلی مد نظره.

رابطها باعث میشن شما از یک دستگاه موبایل چندین کاربرد مختلف داشته باشین. یک OTG باعث میشه که گوشی موبایلتان بعنوان یک فلش خوان هم عمل کرده و دیتاهای لازم رو روی فلش مموری ریخته یا برداشت کنید.

3- انواع برقی جات

یک از زوایای لیست جانبی همین برقی جات هست که اگه یک فروشنده تخصص کافی رو کسب کنه هم میتونه سود خوبی کسب کنه و هم میتونه مشتری زیادی رو جذب کسب و کارش کنه. در اولین مورد شارژرها در این گروه هستن که به لطف کمپانیهای تولید کننده روز به روز داره این مورد برای مغازه موبایل فروشی کسب سود میکنه. ابتدا اپل و بعد سامسونگ شارژر رو از داخل جعبه حذف کردن که احتمالا باید انتظار داشته باشیم شیائومی هم در آینده ای نچندان دور همین اقدام رو بکنه.

4-انواع گچتهای جدید

دنیای تکنولوژی و اکسسوری هر روز برای راحتی کاربران موبایل گجت جدیدی رونمایی میکنه و تا مدتی روی بورس هست. این وسایل جدید میتونه برای هر مغازه ای سود اور باشه. ابتدا قطعا مزیت هست و بعدها میشه وظیفه. مثلا قبلا هر مغازه ای که هولدر داشت براش مزیت بود ولی الان همه باید داشته باشن چرا که انتظار مخاطب اینه مغازه باید همه رو داشته باشه.

خاص ترین لوازم جانبی موبایل

بنظر من خاصترین لوازم جانبی موبایل آنهایی هستند که مشتری زیاد همراه حاشیه سود خیلی خوب دارن. در اینجا چند نمونه معرفی میکنم که اگه فروشنده هستی حتما داخل مغازه موجود کنی. از طرفی گجتهای جدید همگی در این طیف و جز خواص قرار میگیرن.

ساعت هوشمند

یکی از بهترین و مهمترین گجتهای جدید و دیواسهایی که میتونه هم فروش خوب وهم سود خوبی براتون داشته باشه همین ساعتها هستن. از ساعت هوشمند خصوصا ساعتهای های کپی غافل نشید. علتهایی که مشتریها ساعتها رو خوب میخرن ایناست: اول اینکه چیزی که مد بشه با استقبال عمومی بیشتری مواجه میشه دوم اینکه ساعت میتونه استایل بهتری به شما بده و در آخر سر امکانات خارق العاده ای که جدیدا به ساعتها اضافه شده میتونه برای هر فردی جذاب باشه.

هندزفری بلوتوثیها

همچنان که هر فردی یک گوشی همراه داره بعید میدونم تا یکی دو سال اینده فردی باشه که هندزفری بلوتوثی یا به اصطلاح ایرپاد نداشته باشه. اونقدر که این دیوایس خوب و عالی با کاربردهای فراوان هست که مجاب میکنه هرفردی ازش یه دونه داشته باشه. از طرفی بخاطر دزدیهای زیادی که انجام میشه و تلفن همراه کاربران رو میدزدن الان راحت تر و با دلیل بیشتری ایرپاد میرخن.

اسپیکر یا همون بلندگوهای قدیمی

در نمایشگرهای خانگی و با افزایش سایز انها و تبدیل شدن اتاقهای تو در تو به یک حال بزرگ کم کم باعث شد که سینما خانواده ( اسپیکرهای متصل به تلویزیون ) بیشتر استفاده بشه که صدا به خوبی به تمام فضای حال برسه. این جریان باعث شد که اسپیکر تا حدودی جای خودشو باز کنه اما با گسترش صنعت موسیقی و گسترش موزیکهای متنوع دیگه مهر تایید به داشتن یک اسپیکر اختصاصی برای هر فردی رو زد.

جمع مهمونیهای خانوادگی به مناسبتهای مختلف و گردشهای بیرون و سفرها بیشتر باعث شد که اسپیکر جای خودشو باز کنه تو دل مخاطبین و به جایی برسه که اسپیکرهی مختلف در سایزهای مختلف مد بشه و از رومیزی و قابل حمل تا اسپیکرهای بزرگ و استند همه جوره خریدار داشته باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

  • انواع کابل و رابط
  • aux
  • otg

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!