نوکیا 5.2، 6.2 و 7.2

نوکیا 5.2 ، 6.2 و 7.2 در نمایشگاه IFA 2019 معرفی خواهند شد

به نظر می‌رسد که HMD Global امسال قصد دارد یک تغییر اساسی در چرخه معرفی محصولات خود داشته باشد. قرار بر این بود که نوکیا 6.2 در ماه فوریه سال 2019 و نوکیا 5.2 در ماه ژوئن معرفی شوند، حالا به ماه آگوست رسیده‌ایم و هنوز هیچ نشانه‌ای از معرفی این محصولات وجود ندارد. اما طبق اطلاعاتی که NokiaPowerUser منتشر کرده است، انتظار می‌رود هر سه دستگاه نوکیا 5.2، 6.2 و 7.2 به زودی رونمایی شوند.

از کنفرانس HMD در IFA 2019 چه انتظاری داریم؟

اگرچه هنوز دعوت‌نامه‌های رسمی مربوط به مراسم رونمایی از این گوشی‌ها ارسال نشده است، اما HMD Global-Nokia به عنوان یکی از شرکت کنندگان در نمایشگاه IFA 2019 حضور خواهد داشت. این نمایشگاه ماه آینده از روز 6 تا 11 سپتامبر (15 – 20 شهریور) در برلین آلمان برگزار خواهد شد.

آیا نوکیا 5.2، 6.2 و 7.2 معرفی خواهد شد ؟

البته هیچ تضمینی وجود ندارد که نوکیای جدیدی در این مراسم معرفی شود و ممکن است کنفرانس HMD تنها به نمایش دستگاه‌های فعلی این شرکت محدود شود، اما اکثر کمپانی‌ها در IFA 2019 و یا دیگر نمایشگاه‌های معتبر سعی خود را می‌کنند تا از این رویدادهای بزرگ نهایت استفاده را ببرند. به‌عنوان مثال گفته شده است که ال‌جی قصد دارد پرچمدار جدیدی در این مراسم معرفی کند، در حالیکه سونی هم برای مدت طولانی گوشی‌های هوشمند خود را در این رویداد معرفی کرده است.

درخصوص برند نوکیا، کنفرانس این شرکت در نمایشگاه احتمالاً به معرفی میان‌رده‌های Nokia 5.2 و Nokia 6.2 اختصاص خواهد یافت. جانشین نوکیا 7.1 از نظر فنی احتمالاً تا ماه اکتبر معرفی خواهد شد، اما مشخصات ظاهری این دستگاه و نمای بیرونی آن شباهت زیادی به نوکیا 6.2 دارد، بنابراین این موضوع Nokia 7.2 را به یکی از کاندیدهای قابل معرفی در IFA 2019 تبدیل می‎کند.

در رابطه با پرچمداران، طبق گزارشات HMD Global قصد داشت تا نوکیا 9.1 PureView را در ماه آگوست یا سپتامبر معرفی کند اما به نظر می‌رسد به دلیل مشکلات پیش آمده برای دوربین این دستگاه، معرفی آن چند ماهی به تأخیر افتاده و در سه ماهه پایانی سال 2019 رونمایی خواهد شد.

در نهایت تنها زمان می‌تواند به ما بگوید که شرکت فنلاندی HMD Global برای رویداد IFA 2019 چه در چنته دارد. چنانچه این شرکت برنامه‌ای برای معرفی محصول جدید داشته باشد، دعوت‌نامه‌های مراسم را در هفته‌های آینده منتشر خواهد کرد.

منبع : سخت افزار

یک دیدگاه برای “نوکیا 5.2 ، 6.2 و 7.2 در نمایشگاه IFA 2019 معرفی خواهند شد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

  • انواع کابل و رابط
  • aux
  • otg

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!