برچسب پشت گوشی

برچسب پشت گوشی و 6 قابلیتی که تا حالا نمیدانستید

برچسب پشت گوشی یا گلس پشت گوشی یک طلق یا پلاستیکی هست با چسب بسیار قوی و قابلیت انعطاف که پش گوشی نصب میشه ، جهت جلوگیری از خط و خش احتمالی و امن ماندن پشت و در پشت گوشی موبایل. درکل و خلاصه بخوام بهتون بگم یه دونه گلس رو میندازید برای گوشیتون و یه دونه گلس بک هم برای پشت گوشی بندازید چرا که بسیار اهمیت داره و از گوشیتون به نحو احسن مراقبت میکنه. برچسب پش نمیذاره بعد از مدت کوتاهی شما از گوشیتون زده بشید ، اونم بخاطر خط افتادن به در پشت گوشی.

برچسب پشت گوشی رو بکنم؟دقت کنید این برچسب پشت با برچسب کوچیک کارخونه ای اشتباه گرفته نشه. اون برچسب فابریکی فقط سریال گوشی روش هست و برند تولید کننده که هیچگونه خاصیتی نداره و باید اونو بکنید و یه دونه برچسب محافظ خوب بندازید.

در این نوشته از سری نوشته های تجربی و عملی موبایل ست کاملا موضوع برچسب پشت گوشی رو براتون موشکافانه باز میکنم و از اهمیت این محصول عالی و ضرورت وجودش صحبت خواهم کرد. البته ایراداتی هم داره که به همه اشاره خواهد شد.

گلس پشت گوشی - موبایل ست

برچسب پشت گوشی چیست ؟ کاربردهای برچسب پشت گوشی

برچسب پشت گوشی پلاستیک یا طلقی هست که پشت گوشی نصب میشه و کارایی بیش از آنچه که فکرشو میکنید داره . اولین کارایش اینه که از خط و خش افتادن به پشت گوشی محافظت می کنه و از طرفی اگر شما تا حالا استفاده نکردید و پشت گوشی شما کاملاً خط خطی شده میتونید از این برچسب استفاده کنید و کل اون خطوط رو پوشش بده و یک جلای خاص و زیبایی خیلی خوبی رو به گوشیتون بده. برچسب پشت چند ساله هست که مد شده و با به وجود اومدن گوشی های جدید و حساسیت بسیار بالایی که به خاطر رنگ و جلای خود گوشی هست شما می بایست یک برچسب مناسب گوشیتون استفاده کنید و نگذارید این زیبایی و این جلایی خاص گوشی از بین بره.

تجربه میگه شما دوست عزیز که این پست را مطالعه میکنی قطعا تا حالا چندبار شده که گوشیت خط بیفته روی در پشتش یا بعد از مدتی استفاده متوجه شدی پشت گوشی پر خط و خش هست . تمام این موارد رو با یه دونه گلس بک میشه پوشش داد.

1- جلوگیری از خط افتادن به در پشت توسط گلس پشت گوشی

اولین و مهمترین ماموریت گلس بک همینه که از خط و خش افتادن به روی گوشی و در پشت گوشی جلوگیری کنه. یعنی اگه گلس پشت گوشی داشته باشید با خیال راحت میتونید مطمئن باشید که تا هروقت گوشی رو دارید خطی روی گوشی نمیفته و موقعی که خواستید گوشی رو عوض کنید با خیال راحت برچسب پشت گوشی رو ورمیدارید و تحویل نفر بعدی میدید.

یکی از مواردی که بشدت روی خود گوشی خط میندازه قاب و کاور گوشی هست چرا که معمولا به دو روش خط میندازن روی گوشی. اول اینکه خیلی از قاب و کاورها جنسی ذخیم و محکم دارند و این ذخامت میتونه به راحتی روی خود گوشی هم خط بندازه. در مواردی هم که از کاور نرم استفاده میکنید و کاور خودش طرح و نقش داره تو بلند مدت اون طرح و نقش روی گوشی میفته و اثر بدی روی پشت گوشی میذاره ( تجربه‌ی شخصی خودم ).

مورد بعدی که باعث میشه شما هر نوع قاب یا کاوری برای گوشیتون داشته باشید ولی بازم خط به در پشت گوشی بیفته اینه که اگه گرد و خاک و یا یه آشغال و یا شئی ریزی نفوذ کنه داخل قاب گوشی که حتما نفوذ میکنه، اون چیز ریز خودش باعث خط افتادن خیلی زیادی روی گوشی میشه که میتونه تجربه‌ی بدی رو نصیبتون کنه هرچند احتمالا تا حالا تجربه کردید این مورد رو. اگه از اون افرادی هستید که هر یک ماه یکبار قاب گوشیتون رو تمیز میکنید حتما برچسب پشت بخرید.

2- جلوگیری از شکسته شدن در پشت

وقتی که شما یک لایه اضافه تر به گوشی اضافه میکنید این طبیعیه که مقاومت بالاتر رفته و در برابر ضربات احتمالی از مقاومت بالاتری برخوردار باشه. البته سوء برداشت نشه که اگه برچسب پشت بندازید دیگه گوشی از سمت عقب نمیشکنه. برچسب پشت فقط مقاومت رو افزایش میده نمیشه گفت محافظت قطعی داره و نمیذاره که هیچ آسیبی شدیدی برسه. اما بصورت کلی مقاومت در پشت رو خصوصا اگه شیشه ای باشه رو زیاد میکنه.

این مورد بیشتر برای گوشیهای پرچم دار و گرون به کار میاد . این مدل گوشیها چون جنس در پشتشون یا شیشه هست یا از پلاستیک خشک که برای جلا و زیبایی بهتر استفاده میشه شکننده تر هستن. چس اگه گوشی مدل بالاتر دارید بیشتر نیاز شما خواهد شد.

3- برچسب پشت گوشی برای جلوگیری از افتادن اثر انگشت روی گوشی

یکی از رو مخ ترین موارد همینه که توی گوشیهایی که براق هستند یا شیشه‌ای، اثر انگشت بشدت میفته و مدام باید یا پاکشون کنید یا تحملشون کنید که تحمل کردنش سخت و پاک کردن مداوم سخت تر😁. پس اگه این مورد روی اعصابتونه سعی کنید که حتما از گلس پشت گوشی استفاده کنید. البته هر مدل گلسی قابلیت ضد اثرانگشتی نداره. در ادامه مدلهای مختلف رو براتون شرح خواهم داد.

4- جلوگیری از نفوذ چربی و کثیفی به گوشی و پشت موبایل

چربیهای دست به خودی خود باعث کثیفی گوشی میشن حالا اگه کارمونم به نحوی باشه که یدی باشه و دستمون کثیف باشه این چربی و کثیفی میتونه بسیار اذیت کننده و برای گوشی مخرب باشه. از طرفی اگه دستتون کثیف باشه و به پشت گوشی برخورد کنه باعث تغییر رنگ اصلی گوشی میکنه خصوصا اگه رنگش سفید باشه. با یه مبلغ جزئی از این مورد هم جلوگیری کنید.

5- جلا دادن و نو کردن گوشی که پر از خط هست

اگه گوشیتونو مدتیه که دارید و در پشتش پر از خط و خش هست و همش رو اعصابه با یه گلس بک همشونو بپوش و جلای خیلی زیبایی مثل روز اول بهش بده. گلس پشت خظ و خش قبلی رو از بین نمیبره فقط میپوشونه و دیگه معلوم نیستن . البته تجربه‌ی بعد از استفاده و تغییر اساسی گوشی بشدت میتونه لذت بخش باشه براتون و همین که اون خط و خشها رو نبینید براتون کافیه.

6- خوش دست کردن گوشی

خیلی از گوشیهای امروزی بخاطر طراحی خاص و زیباشون یک ضعفی دارن اونم اینه که خیلی راحت توی دست لیز میخورن و اگه خدایی نکرده این اتفاق براتون بیفته ممکنه که گوشیتون آسیب ببینه ، اما وقتی که برچسب پشت گوشی استفاده میکنید تا حدودی قابلیت استیبلی و ماندگاری در دست بیشتر میشه و گوشی تو دستتون لیز نمیخوره که این مورد میتونه خیلی به کارایی گلس پشت امتیاز مثبت بده.

انواع گلس پشت گوشی

مدل و انواع مختلفی از گلس پشت گوشی تو بازار موجوده که اینجا سعی میکنم همه‌شونو براتون معرفی کنم و مزایا و معایبشونو براتون بگم.

برچسب پشت پلاستیکی و شفاف

بیشترین نوعی که در بازار هست همین مدل هست که شما به رنگ زرد میبینید که اون طلق زرد فقط برای اینه که توی بسته بندی و جابجایی راحت باشه و خود برچسب شفاف و سفید هست.

مزایای این مدل اینه که بشدت جلای خوبی به گوشی میده و شفاف هست و همون رنگ زیبای گوشی رو منعکس میکنه.

معایب این مدل اینه که بعد از مدتی بخاطر چربی دست و کثیفی اطراف زرد میشه که البته میصرفه سالی یه بار یا 6 ماهی یه بار تعویضش کنید و در عوض گوشیتون سالم بمونه و از مزایاش بهره ببرید. یکی دیگه از معایبش اینه که چسبوندنش یه خورده سخته چون چسبش قویه و خیلی نرمه و باید بلد باشید که بدون حباب و چروک بندازیت پشت گوشیتون.

برچسب پشت گوشی

برچسب پشت گوشی کربنی

این مدل که از ذخامت بالاتری نسبت به قبلی برخوردار هست و بصورت مات هست کیفیت بسیار بالایی داره و طرح روی اون شطرنجی طور هست و یه نمای رنگینکمانی هم زیر نور داره. خودم این مدل رو خیلی دوست دارم بخاطر مزایای خوبی داره و مزایایاش اینه که ضد چربی هست و اثر انگشت روش نمیمونه و برای گوشیهایی که تو دست لیز میخورن این مدل عالیه. چسبوندنش از مدل قبلی خیلی راحت تره.

معایب این مدل اینه که دیگه پشت گوشی و اون رنگ زیباش مشخص نیست نمیتونید جلای پشت گوشیتونو ببینید. اگه گوشیتون مثل گوشی من سفید یکدست باشه این مورد اهمیت چندانی نداره.

برچسب پشت گوشی لیزری

این مدل برچسب پشت گوشی هم سفید و شفاف هست با این تفاوت که زیر نور یه حالت رنگین کمانی دارن و زیبایی خیلی جذابی زیر نور به گوشیتون میده. یکی از محاسن این مدل اینه که کیفیت بهتری نسبت به مدل شفاف پلاستیکی داره ولی یکی از معایبش اینه که از قبلی زودتر کثیف میشه احتمالا ( به شخصه استفاده نکردم )

گلس بک طرح دار

این مدل بیشتر حالت کاغذی دارن و طرحهای متنوع و جذابی هم دارند. بیشتر برای افرادی طراحی شده که طرح خاصی مدنظرشونه و یا از طرح خاصی خوششون میاد، کاربرد داره. مدل گلس پشت طرحدار کیفیت و ذخامت بیشتری نسبت به قبلیا داره و چسبوندنش برای افراد عادی راحت تره. یکی از معایبشم اینه که خیلی عامه پسند نیست و استقبال عمومی ازش نشد مثل مدلهای قبلی.

گلس پشت طرحدار - موبایل ست

گلس 360 درجه

این مدل گلس که پشت و روی گوشی و اطراف اونو کامل پوشش مده بیشتر در طرحهای کربنی و طرح دار توی بازار موجوده. خوبی این مدل اینه که تمام گوشیتو میپوشونه و شاید اگه کارتون بیشتر پشت میز نشستن باشه و انظباط داشته باشید که گوشی رو از روی میز نندازید گلس 360 درجه میتونه جایگزین قاب باشه براتون. البته اگه انداختید و قاب استفاده نکردید هرچی شد پای خودتون. اگه حتی یک درصدم احتمال میدی گوشی از دستت میفته بدون کاور و قاب گوشیتو دست نگیر.

حالا برچسب پشت استفاده کنیم یا قاب گوشی ؟

کسی منکر اهمیت و کارایی کاور گوشی نیست اما اینو بهتون بگم اگه بعد از 2 ماه گوشیتون خط و خش گرفت و یا آشغالی پشت قاب رفت که باعث شد در پشت کامل خط خطی بشه اونوقت هست که اهمیت گلس بک رو درک میکنید پس قبل از تهیه‌ی قاب به فکر گلس پشت باش.

در کل وجود هر دو تا برای گوشی واجبه چه قاب گوشی و چه گلس بک . نباید سرسری از این قضیه بگذری چرا که وجود هر دو اکسسوری بعد از محافظ صفحه نمایش بشدت واجبه و باید استفاده بشه .

برچسب قاب گوشی ؟

اصولاً برچسب برای قاب گوشی معنی نداره چرا که شما قاب گوشی رو علاوه بر اینکه به جهت و محافظت از گوشی استفاده می کنید و به جهت زیبایی هم ازش استفاده میکنید و نمیتونید برچسب خاصی برای قاب تون پیدا کنید مگر اینکه شرکت هایی که تولید کننده انواع برچسب هستند بطور محدود برچسب هایی برای قاب تولید کرده باشند که شما از آن استفاده کنید اما به شخصه مورد خاصی و نه مورد خیلی ویژه‌ای از این برچسب ها توی بازار دیدم که بهتون معرفی کنم وبه  کارتون بیاد اما میتونید از برچسب های آماده استفاده کنید که عکس شخصیت ها عکس طبیعت و حیوانات هست و به قاب گوشیتون وصل کنید و از اون استفاده کنید .

سخن پایانی

از هر مدل که تونستید حتما استفاده کنید همه مورد تایید هستن، چرا که واقع حیفه هزینه کردید و گوشی خریدید و بخاطر یه خرج ناچیز خط و خش بگیره و زیباییش کم بشه. موبایل ست سعی میکنه که تموم مدلهارو داخل فروشگاهش موجود کنه حالا دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره.

منبع : موبایل ست

2 دیدگاه برای “برچسب پشت گوشی و 6 قابلیتی که تا حالا نمیدانستید”

  1. نقاط قوت
    • نقاط ضعف و قدرت هر کدومو بررسی کردی
    • اینکه مدلهای مختلفو معرفی کردی
    • خیلی کامل توضیح دادی
    نقاط ضعف
    • در بازه نوع چرمیه برچسب، چیزی نگفتی

    مرسی از راهنماییه خوبت
    فقط ی سوال دارم، من گوشیه اولترا اس ۲۳ دارم.
    و نگرانم که اگر برچسب بزنم، موقع برداشتنش یا از گوشی کنده نشه، یا مثلا مثله لیبل روی بطریها، تریشه تریشه کنده شه، جای چسبش بمونه، و….
    ممکنه نظر خودتو بهم بگی…
    با تشکر، مهرشید

    • سلام . با تشکر از نظر و کامنت کاملتون.
      خیالتون راحت کوچکترین آسیبی به گوشیتون وارد نمیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

  • انواع کابل و رابط
  • aux
  • otg

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!