راهنمای خرید عمده لوازم جانبی موبایل - موبایل ست

راهنمای خرید عمده لوازم جانبی موبایل بصورت فوق تخصصی

راهنمای خرید عمده لوازم جانبی موبایل فقط برای تازه کارها نیست ، خیلی وقتها برای افرادی که حتی چند ساله تو این کارن نیاز هست تلنگری بخورن چونکه درگیر کار هستن متوجه تغییرات اطراف نیستن. سعی شده در این پست یک راهنمای جامع و کامل برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل بهتون بدم. امیدوارم که استفاده کنید.

در این مقاله به این گونه عمل شده که هر بخشی رو توضیح دادیم و بهتون گفتم که چه مقدار ازش بخرید و چطور بفروشید. سعی شده به گونه ای مطالب رو خدمتتون بگم که در پایان مقاله خودتون کاملا بتونید تصمیم بگیرید و خرید کنید، بریم که بررسی کنیم.

از کجا لوازم جانبی عمده بخریم

اینکه از کجا بخرید کاملا یک تصمیم شخصی هست اما نکاتی مثل قیمت و کرایه بار و کیفیت جنس در تصمیم گیریتون میتونه خیلی موثر باشه . چیزی که خیلی بین همکارا مرسوم هست اینه که اگه وارد کننده نیستی برای اینکه قیمت خوب بخری باید یا از گناوه بخری یا از بانه. اینجا من بعنوان کسی که ابتدا از این دو محل خرید میکردم میخوام بهتون بگم که درسته توی خیلی از اجناس قیمت این دو منطقه آزاد خیلی خوبن اما با توجه به کیفیت و دردسر ارسال اکثر مواقع نمیصرفه که ازشون بخری.

از این دو شهر طرفی همه‌ی اجناس و لوازم جانبی رو که ندارن و اگه هم دارن لزوما قیمت مناسب نیستن. در نود درصد مواقع خرید قاب و خرید گلس از تهران مناسبتر براتون میفته البته اگه قبلش از موبایل ست قیمت گرفته باشید.از زرفی باید حتما برای خرید با فروشنده ها آشنا باشید که خدایی نکرده توی دام دزدان نیفتید.

بنظرم خرید عمده لوازم جانبی باید از جایی باشه که بتونه با پست سریع براتون بفرسته و از طرفی کرایه مغازه و مکان هنگفت نداده باشه که مجبور بشه روی قیمت لوازم جانبیش بکشه. یعنی جایی مثل موبایل ست که از همه لحاط هواتونو دراه.

راهنمای خرید عمده لوازم جانبی موبایل – خرید پرفروشترینها

قبل از دادن لیست خرید بهتون پیشنهاد میکنم که پرفروشترینهارو بشناسید که توی خریدتون بودجه بالاتری برای پرفروشترینها بذارید. پرفروشترینهارو توی متن هم دوباره اشاره میکنم اما مذیتی که دارن اینه که اگه تعداد بالاتر هم بخرید حالت سرمایه گذاری میشه البته نه همه‌ی پرفروشها که بازهم بصورت مفصل اشاره میشه.

خرید کابل عمده

یکی از لوازم پرفروش هر مغازه‌ای قطعا انواع کابل شارژ هست که میبایست داخل فروشگاهتون موجودش کنید. انواع کابل رو بشناسید بد نیست. اگه بودجتون کمه و پخش عمده لوازم جانبی موبایل در دسترستونه مثل موبایل ست سعی کنید متعادل خرید کنید. درسته توی هر موردی میگم تعداد بالا بخرید اما ابتدا بودجه رو در نظر بگیرید که یهو همه‌اشو کابل نخرید.

کابل شارژ میکرو

مورد استفاده برای گوشیهای قدیمی تر و مدلهای پایین رده . از این مدل کابل زیاد موجود کنید حالا بر اساس بودجه سعی کنید دو سه مدل بیشتر کابل میکرو خرید نکنید.

کابل شارژ تایپ سی

گوشیهای جدید و سوپرفست شارژ تماما از این مدل سوکت استفاده میکنن و این نوید رو بهتون میده که خرید کابل تایپ سی به هر تعدادی که باشه رو دستتون نمیمونه و با خیال راحت توی طول زمان میتونید بفروشیدشون.

کابل شارژ لایتنینگ

مدل گوشیها و ای پدهای آیفون لایتنینگ نیاز دارن و این مدل کابل شارژ هم وجودش مهمه ولی بعنوان پیشنهاد میگم خدمتتون که حتما لایتنینگ رو اورجینال و با کیفیت بخرید و از کیفیت پایین و ارزون اصلا استفاده نکنید چرا که مخاطبین شما مود و تریبشون اینه که با کیفیت رو راحت تر میخرن. و خودشون رو یه خورده بالاتر میدونن البته مخلص آیفون دارا هم هستم ولی یه واقعیته این موضوع.

خرید گلس عمده

پرفروشترین جانبی گلس هست. محافظ صفحه نمایش یا همون گلس اولین جانبی هست که به محض باز شدن جعبه بعنوان اولین ملزوم روی گوشی نصب میشه. در راهنمای خرید عمده لوازم جانبی موبایل موظفم که واقعیتهارو بهتون بگم و اونم اینه که گلس بخاطر حاشیه بالاشون سود خوبی بهتون میده اما برای اول کار باید بدونید که چه مدلهایی بالاتر بخرید و گرنه میرید مدلهای کم فروش رو تعداد بالاتر میخرید و میمونه رو دستتون.

چهارتا سایز گلس هست که میتونم بگم روی هر تعدادی بخرید مشکلی نداره و براتون مینویسمشون.

سایز a50 که میشه 6.4 و با طراحی ناچ قطره ای هست یکی از سایزهای پر فروش هست. میتونید روی تعداد بالاش حساب باز کنید.

سایز a12 که میشه سایز 6.5 اینچی که بشدت مشترک در بین خیلی از گوشیها هست. این مدل و این سایز حتی از قبلی هم پرکاربردی تر و پرفروشتر هست.

سایز a51 که میشه 6.5 اینچ با طراحی پانچوال هست و شاید به اندازه‌ی سایز گلس قبلی بین چند مدل گوشی مشترک نباشه اما چون گوشیهای پرفروشی مثل a51 , a52 و… هست تعدادش هرچقدر باشه قطعا ضرری نخواهید کرد ازش اما باید دقت کنید که گلس سرامیکی یا شیشه ای فقط نخرید سعی کنید هر دوسه مدل رو بخرید.

سایز a71 که میشه 6.67 اینچ و مخصوص گوشیهای میان رده به بالا یا همون قاتلین پرچم دار هست و بشدت گسترش در بین مدلهای خفن بازار هست. از تمام سایزهای قبلی پرفروشتر و کاربردی تر هست. این سایز رو فراموش نکنید.

سایز و مدلهای مثل a10 و note8 pro هم پرفروش هستن ولی نه به اندازه‌ی قبلیها.

خرید هندزفری عمده

مدلهای مختلف با برندهای مختلف شاید تو دید اول یه خودره گیجتون کنه اما یک قاعده کلی بهتون میگم که در مورد هندزفری در نظر داشته اشید. ابتدا اینکه دو مدل طراحی کلی داریم یکی با سری سیلیکونی و یه مدل طراحی دیگه بدون سری سیلیکونی که شما باید از هر دو مدل داخل مغازه داشته باشید. از طرفی با توجه به قیمتشون هم باید تنوع قیمتی هم داشته باشید. سعی کنید از هر دو مدل طراحی جنس متوسط رو به بالا بخرید . کیفیت پایین تا جایی که ممکنه نخرید .

لزوما هر مدلی که ارزون بود بی کیفیت نیست یا هر مدلی که گرون بود با کیفیت نیست. مثلا هندزفری سامسونگ s10 از مدلهای بسیار پرفروش و ارزون هست که به هر مدل گوشی میخوره اما مدل هندزفری s20 از مدل هندزفریهای گرون هست که اصلا مناسب گوشیهای قدیمی و ارزون نیست و فقط باید برای گوشیهای مدل بالاتر و اغلب برای یک مکالمه بدون نویز ازش استفاده کرد.

چند مدل پیشنهاد میدم که قیمت مناسبی دارن و کیفیت عالی که اگه تعداد بالا هم ازشون خریدید هیچ جای نگرانی نداشته باشه. هندزفری سامسونگ مدل j8 یا همون c550 که کیفیت پایینتر با همین طراحی میشه j2 که باید دقت کنید که کلاه سرتون نره. هندزفری سامسونگ s10 هم از اون مدلهای پرفروش هست. مدل هندزفری j5 هم داخل مغازه موجود کنید چونکه برای گوشیهای قدیمی خیلی کاربردیه . از هندزفریهای شیائومی هم دو مدل هست یکی هندزفری بدون سیلیکونی که جنس بدنه خوبی نداره اما کیفیت عالی داره و یه مدل هندزفری mi با پک مخصوص اما اورجینالش که کیفیت صدای بشدت عالی داره.

خرید قاب و کاور عمده در راهنمای خرید عمده لوازم جانبی موبایل

قاب بعلت اینکه هم نقش محافظتی داره و هم نقش زیبایی بشدت کاربردیه و میتونید روش زوم کنید و اختصاصی فقط کاور و قاب بفروشید اما از طرفی هم اگه مدلهای پرفروش رو ندونید ممکنه ضرر سنگینی بابتش پرداخت کنید. برای ابتدا سعی کنید از هر مدل گوشی پرفروش 3 عدد و مدل گوشی کم فروش یا نیارید یا فقط یه دونه خرید کنید. از طرفی مواظب باشید که توی انتخاب مدل صرفا چون زیباست یا چون به نظر شما زیبا نیست انتخاب نکنید و بر اساس سلیقه مخاطبانتون پیش برید.

خرید محافظ لنز عمده

این امر عادی شده که هر گوشی نو کنارش یه دونه گلس و قاب و یه دونه محافظ لنز به راحتی هرچه تمامتر به فروش میرسه پس روی این موضوع که میتونه یک جنس مکمل خوب و یه دونه محافظ خوب باشه حساب ویژه باز کیند. محافظ لنز مدلهای مختلفی داره که هرکدوم ویژگی خاصی داره اما محافظ لنز 3d قطعا میتونه بهترین انتخاب در این زمینه باشه.

خرید گلس پشت عمده

گلس پش رو هم مثل گلس رو برای مشتریانتون عادی سازی کنید و بهشون اثر بینظیر و مراقبتی اونو نشون بدید که اگه باشه دیگه پشت گوشی بخاطر کاور تیره نشده و همون جلای اولی و براقی اولی رو حفظ میکنه. برای این کار میتونید یه دونه بعنوان نمونه روی گوشی قدیمی مشتری بندازید و تغییرات رو ببینه که اگه این کار رو بکنید شک نکنید حتما خرید میکنه و هرفردی که اطراف خودش داره رو راضی میکنه که بیاد ازتون برچسب پشت یا گلس پشت بخره.

خرید رابط ها ( otgوaux ) و تبدیلها

رابطهای otg و aux رو فراموش نکنید. بهترین کیفیتهاش قیمت چندانی ندارن و میتونید کیفیت بالا با قیمت مناسب خرید کنید. otg فقط با کیفیت و aux فقط دو مدل نهایت 3 مدل توی مغازه بذارید. همچنین تبدیلهای مختلف مثل تبدیل تایپ سی به میکرو و برعکس یا تبدیل تایپ سی به لایتنینگ و همچین تبدیلهایی داخل مغازه موجود کنید. تعداد بالا نمیخواد موجود کنید برای اول کاری از هر کدوم از تبدیلها 20تا30تا موجود کنید اگه مغازه شما تردد کم دارید تعداد پایینتر بیارید.

خرید اسپیکر و پخش کننده ها

فروش بالای اسپیکر رو فراموش نکنید. سایزهای مختلفش رو در نظر بگیرید. اگه بودجه ندارید سایزهای کوچیک رو داخل مغازه موجود کنید و بعد که یه خورده جا افتادید سایزهای بزرگتر رو موجود کنید. اما تعداد پایین اگه اول کارتونه یا بودجه‌ی محدود دارید چرا که باید مواظب باشید که زیاد داخل مغازه نمونه که باتریش خراب بشه. خصوصا اسپیکرهای کوچک یا به اصطلاح مینی اسپیکرها اگه باتریشون شارژ و دِ شارژ نشه بشدت ممکنه آسیب ببینند و خراب بشن و نیاز به تعویض باتری داشه باشن.

خرید ساعت هوشمند در راهنمای خرید عمده لوازم جانبی موبایل

ساعت هوشمند سود خوبی بهتون میرسونه اما قبلش مستلزم اینه که حتما مدلهارو بشناسید و سایزهارو بدونید.اگه هنوز با مدلهای اون آشنا نیستید یا با قابلیتهاش آشنا نیستید داخل مغازه موجود نکنید تا بازار دستتون بیاد اما اگه بخوام بهتون بگم برای ابتدا موجود کنید پیشنهاد میکنم ساعت هوشمند های کپی توی رنج 1 به بالا ابتدا موجود کنید که مشتریتون رو نگه داره و کیفیت بالایی بهش بده. دنبال ساعتهای هوشمند فیک اصلا نرید چرا که ارزش خرید ندارن.

خرید ذخیره سازها ( رم و فلش )

رم و فلش حاشیه سود پایینی دارن اما فروش بالایی دارن. در این مورد فقط یک نکته رو رعایت کنید فروشتون تضمینه. رم و فلشی موجود کنید که گارانتی مادام داشته باشه بنا به دو علت ، اول اینکه مشتری خیالش راحت میشه دوم اینکه رم و فلشی که گارانتی مادام داره قطعا کیفیت درخور و قابل توجهی داره که ارزش گارانتی شدن رو داشته. پس گارانتی در این بخش فراموش نشه.

خرید هولدر و نگه دارنده

3 مدل هولدر موجود کنید یکی دو مدل مگنتی و یکی یا دوتا هم چسبونکی . مدل جرثقیلی از همه بهتره اما قیمتش بالاست یه خورده . مدل مگنتی با کیفیت هم هست که میتونید رو کیفیتش حساب باز کنید.

خرید لوازم جانبی فانتزی

آویزها و بندهای فانتزی فراموش نشه. پاپسوکت و برچسبهای فانتزی پشت قاب و پشت گوشی هم فراموش نشه. گاها میبینید این لوازمی که سودی براتون نداره اما مشتریان زیادی براتون میاره که با یه سود حداقل هزاری مشتری براتون میاره که سالانه میلیونها بهتون سود برسونه. هرکسی این نکته رو نمیدونه که باید برخی اقلام خصوصا فانتزیهارو بدون سود و یا سود خیلی کم فروخت برای جلب مشتری و بازار گرمی.

سخن پایانی

سعی کنید احساسی خرید نکنید. سعی کنید ابتدای کار از یک قلم جانبی زیاد موجود نکنید که دیگه نتونید تنوعی به مغازه و فروشگاهتون بدید. توی هر پاراگراف نکاتی بهتون گفتم که تا توی دل کار نرید متوجه نمیشید. اگر تجربه هم ندارید سعی کنید چندماهی بصورت شاگردی و حتی مجانی جایی کار کنید که حساب کار دستتون بیاد. اگر موردی به نظرتون میاد که اینجا نگفتم و اشاره نکردم حتما توی کامنتها برام بنویسش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

  • انواع کابل و رابط
  • aux
  • otg

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!