خرید لوازم جانبی از گناوه - موبایل ست

راهنمای خرید لوازم جانبی از گناوه ، ریسک شیرین

خرید لوازم جانبی از گناوه . شهر بندری و منطقه آزادی که بخاطر ارزون بودن لوازم جانبی و بقیه‌ی کالاها چند سالی هست که روی زبونها افتاده، و این منطقه آزاد بودن باعث میشه خیلیا فکر خرید لوازم جانبی عمده ارزون رو بکنن. اما آیا میشه بعنوان یک منبع خرید مطمئن و قابل اتکا همیشه راحت ازش خرید کرد؟ آیا قوانین جمهوری اسلامی ایران اجازه میدن که هر مقدار خریدی که داریم رو از اونجا انجام بدیم؟ تو ویدئوی زیر در این مورد توضیح دادم. خطرات و سختیهای خرید از مناطق آزاد رو هم گوش زد کردم. امیدوارم ببینید و استفاده کنید و پایین همین پست نظر خودتون رو کامنت بذارید..

اصل مطالب رو هم پایین پست براتون نوشتم چونکه ویدئو تایمش زیاد نشه و نگن داری اشائه فرهنگ قاچاق میکنی

ریسکهای موجود خرید لوازم جانبی از گناوه

قاچاق بودن کالا

بعلت آزاد بودن منطقه گناوه خارج کردن جنس و لوازم جانبی از اونجا سختی خودشو داره. اگه مایل به خرید از گناوه هستید اول باید بدونید که از خرید تا انتقال و باربری و همچنین نگه داری اجناسش شامل قوانین مبارزه با قاچاق کالا میشه و میتونه برا خودتون و کسب و کارتون ایجاد مشکل و دردسر کنه.

عدم شناخت فروشنده

فروشنده‌های زیاد و خوشنامی داره شهرستان گناوه اما باید دقت کنی که در اثر عدم شناخت گیر یک فروشنده‌ی کلاه بردار نیفتی که پولت بر باد بره.

دوری راه

بعت اینکه این شهرستان جنوب کشور هست و دسترسی به جنوب برای اکثر نقاط کشور سخت هست انجام خرید و انتقال وسایل میتونه خیلی زمانبر و همچنین خطرناک باشه

کرایه سنگین

اگه خودتون بخوایید برید و خرید کنید خوب هزینه این رفت و امدو خورد و خوراک خودتونو باید به خرید اضافه کنید و اگه بخوایید سفارش بدید براتون بفرستن که حدود 8 تا 10 درصد فاکتورتون میشه کرایه که این مبلغ واقعا در برخی موارد میتونه کاملا خریدتونو از هرجای دیگه گرونتر بکنه.

راهنمای خرید امن لوازم جانبی از گناوه

با این اوصاف اگه قصد خرید داشتید حتما این نکات رو رعایت کنید که ان شالله مشکلی براتون پیش نیاد.

کم خرید کنید

سعی کنید کم خرید کنید خصوصا وقتی که هنوز تجربه‌ی کافی برای خرید ندارید. که اگه به هر علتی لوازم جانبیتون از دست رفت بخش مهمی از سرمایه هنوز دست خودتون باشه.

از جاده‌های امن حرکت کنید

جاده‌های خروجی از شهر گناوه چندتاست که میتونید با یه پرس و جو امن ترین جاده رو انتخاب کنید و وسایلتونو ازش انتقال بدید. البته خودم میدونم کدومه ولی اینجا جاش نیست بگم😜

تنوع کالا داشته باشید

تنوع به کالا بدید درصد ریسک رو یه کم پایین میارید و اگه جلوتونوهم بگیرن متوجه میشن که شما پخش لوازم جانبی نیستید و نهایت یک فروشنده عادی هستید.

از شوتی بجای پست استفاده کنید

تا حد ممکن اگه آشنا دارید یا اگه کسی رو میشناسید که براتون بار رو از گناوه بیاره و بهتون تحویل بده حتی با کرایه ده درصد بهتره از اینکه بدید پست یا شرکتهای مشابه چرا که اینجوری زودتر به دستتون میرسه و نیاز نیست چند روز و گاها چند ماه منتظر بمونید که کالاهاتون به دستتون برسن.

مطمئنترین خرید و بصرفه ترین خرید

این نوشته صرفا یک راهنما بود تصمیم گیرنده‌ی نهایی خود شمایی پس این نکته رو هم تا آخر بخون. شما وقتی از گناوه خرید میکنی باید چند موضوع رو باهم در نظر بگیری که ببینم آیا بصرفه هست از اونجا بخری یا نه؟ شما قیمتتو از گناوه بگیر کرایه رو هم بهش اضافه کن و دو فاکتور مهم زمان رسیدن کالا به دستت و سالم رسیدن اجناس رو هم بهش اضافه کن ببین بازم بصرفه هست از اونجا بخری. بنظرم شما بیا قیمتهای مارو هم مقایسه کن بعضا میبینی با این همه خطر خرید کالای قاچاق آخر سر هم بهت گرونتر افتاده اجناس، این وسط هم پولتو ضرر دادی هم وقتتو.

یه نکته مهم هم اینه که گناوه مرجوعی نداره و اگه کالایی که به دستت میرسه خرابی داشته باشه و مهلت تست بهت ندن اون موقع میخوایی چکار کنی؟ پس بیا همه‌ی جوانبو بررسی کن بعد برو برای خرید از گناوه. البته بخاطر ارتباط قدی موبایل ست با وارد کننده های قانونی بعضا قیمت ما خیلی مناسبتر هم برات تموم میشه و خیالتم از بابت جنس و ارسال و همه چیزش راحته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

  • انواع کابل و رابط
  • aux
  • otg

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!