خرید عمده گلس سوپر دی

خرید عمده گلس سوپر دی ، گلس سوپر دی چیست ؟

برای خرید عمده گلس سوپر دی باید این نکته رو بدونید که محافظ صفحه نمایش سوپر دی یا همون گلس سوپر دی یکی از مواردی هست که به تازگی به بازار ارائه شده و توی مدت کوتاهی تونسته خیلی سریع بخاطر کیفیت بالایی که داره محبوبیت قابل قبول و حتی محبوبیت خیلی بالایی کسب کنه. مدل گلسی که خود من بعنوان مدیر سایت استفاده میکنم در این لحظه‌ای که دارم این مقاله رو مینویسم همین مدل هست و تا بهتر از این گلس super d نیاد از این مدل به هیچ وجه دست نمیکشم . اینو گفتم که از کیفیت کار خیالتان راحت باشد.

گلس super d چیست ؟

گلس سوپر دی چیست ؟ یکی از انواع گلس و محافظ صفحه نمایش شیشه‌ای میباشد با استحکام بسیار بالا و انعطاف بینظیر، که با پد مشکی رنگ خودش از بقیه گلسها متمایز شده و به نوعی ناخته شده.

جنس گلس super d

جنس این مدل از شیشه هست اما نه شیشه‌ی عادی بلکه یک شیشه‌ی قطور با شفافیت بسیار بالا و در عین ناباوری منعطف. اطراف این محافظ صفحه نمایش رو نوار مشکی رنگ گرفته که اون قسمت چسب بهتری نسبت به وسط گلس دارد.

مزایای گلس سوپر دی

مهمترین مزیت این گلس اینه که از شفافیت بسیار بالای برخوردار هست به نحوی که استفاده از این مدل دقیقا همون حس رو به کاربر منتقل میکنه که زمانی هیچ گلسی روی گوشی نیست و این حس و تجربه رو وقتی مشتری بیاد از یک مغازه بگیره میتونه بهترین تجربه‌ی شیرین رو براش رقم بزنه و این یعنی تبدیل شدن به مشتری ثابت و بلکه مشتری هوادار.

مزیت بعدی این مدل گلس ضربه پذیری و مقاومت بسیار بالای اون در ضربات عمودی به گوشی هست. اگه بصورت عمود بر صفحه و با شدت بالایی ضربه به گوشی وارد بشه رو کامل میتونه از هر نوع آسیب دیدن صفحه جلوگیری بکنه که این در نوع خودش بینظیره.

مورد بعدی از مزیتهای محافظ صفحه نمایش سوپردی اینه که این گلس از انعطاف قابل توجهی برخوردار هست که این منعطف بودن به استحکام گلس کمک میکنه و نمیذاره که با ضربات عادی خیلی زود بشکنه.

مورد مهم بعدی که یک مغازه دار رو مجاب میکنه خرید عمده گلس سوپر دی داشته باشه اینه که ضد خط و خش هست با هر مدل وسیله‌ی نوک تیز م جنس سختی نمیتونید روی اون خط بندازید که شاید این قابلیت با این درصد بالا رو تو هر گلسی نتونید پیدا کنید.

گلس super d

معایب گلس سوپر دی

تنها عیب و شاید نقطه ضعف این مدل اطراف و گوشه‌های اون هست که هر چقدر خود گلس ضربه پذیر و مقاوم هست اما گوشه‌های آن پاشنه آشیل ابته باید بهتر بگم چشم سهراب گلس هست و از گوشه ها ضربه پذیر هست که این مورد رو باید دقت کنید و مواظب باشید.

نحوه خرید عمده گلس سوپر دی

برای خرید عمده گلس super d شما فقظ کافیه از توی سایت اقدام به خرید کنید یا از طریق صفحه تماس با ما لیست در خواستی خودتون رو برامون بفرستید تا ما در اولین فرصت بتونیم براتون ارسالشون کنیم..

نحوه جا انداختن محافظ صفحه نمایش سوپر دی

بخاطر درجه سختی که این مدل داره شاید برای دفعه‌ی اول نتونید به درستی این مدل رو روی گوشی بندازید که اگه اینطور شد نگران نباشیدف گلس رو روی گوشی بندازید و حباب‌های موجود در زیر گلس رو خیلی آهسته ولی با یه کم فشار بیشتر از یک گوشه بندازید بیرون و بعد از چسبیدن اون احساس قشنگه رو به مشتری منتقل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

  • انواع کابل و رابط
  • aux
  • otg

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!