تشخیص پاوربانک اصلی از تقلبی

تشخیص پاوربانک اصلی از تقلبی – 4 روش خیلی سریع

برای اینکه بتونید پاوربانک اورجینال را از تقلبی و فیک تشخیص بدید چندتا نکته‌ی مهم را باید مد نظر بگیرید که در زیر به آن اشاره کرده ام و بصورت کامل برای شما نوشته‌ام. تشخیص پاوربانک اصلی از تقلبی یکی از موضوعات مهم و حیاتی برای کاربران به حساب می آید. این نشانه ها رو یاد بگیرید و به راحتی پاور اصل از فیک رو تشخیص بدید.

تشخیص پاوربانک اصلی از تقلبی به طور عمده می تواند با چند مرحله تحلیل شود. اولین مرحله، اندازه گیری مشخصات اصلی پاوربانک است. این مشخصات می توانند مواردی نظیر کلید هویت، نوع باتری، ولتاژ و اندازه باتری های موجود را شامل شوند. در مرحله بعدی، اطلاعات ورودی از پاوربانک نیز باید بررسی شوند تا به دست آوردن امنیت مناسب برای آن پاوربانک را تضمین کند.

1 – تشخیص از روی بسته بندی پاوربانک و شماره سریال

شماره سریال

روی بسته بندی و جعبه‌ی پاوربانک اورجینال یک هولوگرام هست که در صورت اسکن آن بصورت خودکار شما به سایت مرتبط هدایت میکند. معمولا این روش ، روش خیلی قابل اتکایی نیست اما این مورد رو در پاوربانکهای اورجینال جواب میدهد . در پاورهای اورجینال نیز این مورد قابل تقلبی سازی میباشد. بجز وجود هولوگرام وجود شماره سریال هم دقیقا همین کار را انجام میدهد و میتوانید استعلام شماره سریال را بگیرید.

بسته بندی

در پاوربانکهی تقلبی و فیک معمولا بسته بندی ضعیف و نوشته ها بصورت صاف هست و وقتی اونو دست میگیرید متوجه کیفیت پایین خواهید شد. البته باز هم این مورد در پاور بانکهای های کپی قابل رفع هست و اکثر موارد های کپی از بسته بندی اورجینال استفاده میکنند.

2 – تشخیص از روی خروجی پاوربانک

یکی از مطمئن ترین راه ها برای تشخیص پاوربانک اصل از تقلبی هست دقیقا همین خروجی هست که میتونید بهش متکی باشید و از آن استفاده کنید. مشخصات خروجی پاوربانک روی ان حک شده و با توجه به خروجی که از پاوربانک میگیرید میتوانید اورجینال بودن آن را تشخیص بدید.

مثلا اگر خروجی رو زده 5 ولت و 2 آمپر با نرم افزارهای زیادی این مقدار قابل اندازه گیری هست و خیلی راحت میتونید خروجی رو اندازه بگیرید. اگر پاوربانکی غیر از اورجینال باشه نمیتواند این خروجی رو به شما بدهد. هرچند در موارد نادر امکان تفلب سازی در این مورد هم هست اما خیلی به ندرت های کپی میتونه همون خروجی اورجینال رو داشته باشه.

اگر روی پاور بانک مقدار ولتاژ و آمپر نزده بود و فقط توان خروجی رو زده بود از این طریق اندازه بگیرید و این فرمول رو استفاده کنید. مقدار ولتاژ رو ضربدر آمپر کنید توان به دست میاد که مقدار توان رو با W یا همون وات نمایش میدن.

پاوربانک اورجینال 20 هزار شیائومی دارای دوتا پورت خروجی میباشد که یکی از آنها خروجی 18 وات میباشد . و توانایی شارژ سریع را دارد. که این مورد در پاورهای کپی و تقلبی وجود ندارد.

3 – تشخیص از روی شکل ظاهری پاوربانک

پاور بانکهای اصلی و اورجینال از متریال با کیفیت و درجه 1 ساخته شده اند و معمولا برندهای اصلی نشانه های در هر پاور روی بدنه گذاشته اند که در مول های کپی نیست. مثلا برجستگیهایی از طریق نوشته ها ایجاد کردن یا متریال به کار رفته اکثرا مات هستن داخل دست به راحتی جای میگیرن.

4 – تشخیص پاوربانک شیائومی اصلی از تقلبی با توجه به وزن

وزن پاور اورجینال از هایی کپی و تقلبی بیشتر میباشد و وزن بالاتری دارد. این تفاوت وزن کاملا مشهود هست خصوصا اگر پاور با ظرفیت بالاتر بخرید باید این تفاوت وزن رو حتما حس کنید.

یک دیدگاه برای “تشخیص پاوربانک اصلی از تقلبی – 4 روش خیلی سریع”

  1. Hello! Quick question that’s entirely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly?
    My site looks weird when viewing from my iphone 4. I’m trying to
    find a template or plugin that might be able to correct this problem.

    If you have any recommendations, please share.
    Many thanks!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

دسته بندی ها

  • انواع کابل و رابط
  • aux
  • otg

سبد خرید

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!